Motivasi Diri

Rindu yang Terindah

Assalamualaikum dan Salam Keamanan

RINDU adalah satu rasa yang selalu datang dan sukar untuk dibuang. Jika kamu merindui seseorang, ungkapkan kata rindu itu kepadanya, bukan masalah jika tak berbalas, yang penting kamu merasa lega…

RINDU…orang kata rindu itu cinta…ada yang kata rindu itu tanda sayang…tapi aku kata rindu itu tanda menghargai seseorang yang kita sayang…

Jika Cinta adalah puisi…maka Rindu adalah kertasnya. Aku menulis puisi cinta di atas kertas rindu…yang ku tulis untukmu…

Rindu itu bukan hanya soal waktu dan bertemu. Rindu adalah saat di hatimu hanya ada satu nama…

Dalam rindu yang lelah, ada kelopak mata yang basah dan bergetar dada memanggil Mu…Wahai Tuhan yang Maha Esa…

Allah berfirman kepada Malaikat Jibril, ‘Pergilah pada hambaKu dan kirimkan ujian kepadanya, sesungguhnya Aku rindu akan tangisan rayuannya’.

Bila rindukan seseorang, senjatanya adalah ‘Doa’…agar kamu tahu, aku sangat rindukanmu, semoga kamu dalam jagaan Allah selalu… Aamiin…

Setiap doa yang aku panjatkan kepada Tuhan, akan selalu terselit nama indahmu, itulah cerminan betapa aku rindu padamu…

Bertahun kita menyulam sepi…tapi kini kita sedang menyulam rindu…

wordpress

Saling ejek…kadang jadi rindu, dan akhirnya saling sayang…

Dalam diamku ada rindu untukmu…Ketika rinduku kian hari kian bertambah, aku hanya bias terdiam kerana tak mampu untuk menguranginya…

Jarak hanyalah cara Tuhan agar kita saling merindu dan memperjuangkan kebahagiaan…

Takkala aku merinduimu dengan penuh rasa, disitulah aku mengingat kenangan manis bersama denganmu…

Aku sangat merinduimu sampai aku tidak bias menahan perasaan bahawa setiap lagu yang ku dengar adalah tentangmu…

Woocommerce https://woocommerce

Ada satu harapan utamaku dalam kerinduan…tiada lain adalah pertemuan dalam realiti…aku mau jumpa kau…aku mau tengok kau tersenyum…

Tinggalkan komen

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.